- Стартира вторият кръг на националния проект на “24 часа” и VIVACOM

- Какви са заплахите и възможностите за образованието след пандемията - за първи път национално проучване за мотивацията на българския ученик

Какви бяха ползите и предимствата на дистанционното онлайн обучение при извънредното положение? Какво да се направи, за да може технологиите да са в полза на всички участници в образователния процес, а и на цялото общество?

Крачките в тази посока ще обсъжда днес в НДК национална конференция от втория етап на проекта “Образование 4.0” на “24 часа” и VIVACOM.

Ще се чуят пак гласовете на всички участници в образованието - учители, ученици, родители.

Ще бъде представено за първи път националното проучване на Института за изследвания в образованието за ангажираността, мотивацията на българските ученици и заплахите и възможностите за образованието след пандемията.

Можете да гледате на

живо онлайн

конференцията от 10 часа

във фейсбук каналите

на VIVACOM и “24 часа”.

Хората, които ни следват, могат да се включат с въпроси и коментари.

Турбулентната 2020 г. доказа колко е важна дигитализацията на образованието – благодарение на стремителното развитие на технологиите стана възможно учебният процес да се осъществява и от вкъщи - нещо смятано доскоро за невъзможно. С активното участие на министерството на образованието учениците в цялата страна получиха достъп до образование и информационни ресурси и успяха да завършат учебната година, въпреки извънредната ситуация заради пандемията от COVID-19.

VIVACOM и в. “24 часа” стартирахме заедно инициативата “Образование 4.0” през 2018 г. в партньорство с Министерството на образованието и науката, Столичната община, Асоциация “Родители”, Центъра за безопасен интернет и образователна платформа Уча.се.

Проведохме пет кръгли маси с участието на институциите, учители, ученици и родители, на които заедно начертахме пътя за въвеждане на дигиталното образование.

Масовата дигитализация и осигуряването на равен достъп на всички български деца до технологични ресурси е основна цел на дългосрочната инициатива “Образование 4.0”. И в класната стая, и извън нея цифровите технологии имат ресурса да подобрят учебния процес, да го направят много по-увлекателен, ангажиращ и адекватен на възможностите и потребностите на учениците.

Продължаваме също да разказваме за добрите примери при използването на технологиите в българското образование.