"Епъл" ще излъчва всички мачове от футболното първенство на САЩ в приложението "Apple TV" през следващите десет години. Сделката с Мейджър лийг сокър (MLS) е за 2.5 млрд. долара, твърди "Файненшъл таймс", цитиран от "Дневник".

Споразумението влиза в сила от 2023 г.

Хората, които имат сезонни билети за мачовете на даден отбор, ще разполагат с безплатен достъп. Всички двубои ще са с коментар на английски и испански, а за срещите на отборите от Канада ще има коментар и на френски.

"За пръв път в историята на спорта привържениците ще имат пълен достъп на едно място. Това е сбъдната мечта за почитателите на MLS, за почитателите на спорта и за всички, обичащи спорта", каза вицепрезидентът на "Епъл" Еди Кю.

Комисионерът на MLS Дон Гарбър заяви, че "Епъл" е перфектният партньор, с който да се засили развитието на лигата и да се задълбочи връзката между отборите и техните привърженици.

Лигата все още преговаря за продажба на телевизионните си права.